среда, 10 июня 2015 г.

MTSA...

Мій рустикальний стиль, мабуть, буде присутній в моїх роботах, поки не використаю 3 метри льону, який придбала нещодавно. Льон містить штучну нитку,переплетіння ниток не рівномірне, тому вирішила вишивати на ньому тільки петітами. Отже, в мене з'явився шанс вишити всі свої заплановані дизайни МTSA. А таких чимало, тому прийдеться вам потерпіти моїх пташок, метеликів, страусів та травичок...
  В MTSA я закохалася з першого погляду, хоча вишивати його дуже важко-- очі не витримують цю дріботінь. Але результат того коштує!

 Така мінімалістична обкладинка на блокнот получилась у мене.Ну не хочу я сюди мережива тулити...
Для оформлення закладки поки натхнення не прийшло-тому, поки що користуватися буду жовто- блакитною, що є в блокноті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий