воскресенье, 12 апреля 2015 г.

Моє "Фаберже"




  Зі світлим святом Пасхи всіх вітаю! Я ще з дитинства дуже люблю це свято. Таємниче  та феєричне воно для мене й досі залишилось.Завжди це свято       ассоціюється з етнічним стилем: вишиті рушники, сорочки , домоткані доріжки на лавах та підлозі.
Але цього року я вирішила відійти від традицій. На цей раз мені захотілось мережива, перлин та пастельних кольорів. З мереживами в мене не склалось... мабудь ледача я стала, чи просто втомилась)))
До свята приготувала лише таке помпезне  візерункове яєчко. 
Рослинні мотиви та море різних технік вишивки зробили своє діло, і це яєчко полонило мене своєю красою.
Особливо мені сподобалось вишивати ці малесенькі рожеві метелики та сердечко. яне знаю точно як називається ця техніка, але мені вона нагадала вишивку монониткою.Наче вишиваєш
ь однаково-по колу, і отримуєш різні мотивчики...-магія якась, магія кола.
Тепер моє магічне
"Фаберже красується на стіні над старим фортепіано. Ось така в цьому році вишивальна Пасха у мене. сподіваюсь,що в наступному році я підготуюсь до свята краще. мені соромно, але я і досі не вишила серветку для кошика...


Комментариев нет:

Отправить комментарий